2013. március 27., szerda

Tegnap megjött a várva várt szakértői véleményünk,és hát elég hiányosan...a legfontosabb kimaradt,hogy 3 óra mozgásfejlesztést kell kapnia,ha most így maradna akkor rendes testnevelésen kéne részt vennie-ami hát nagyon érdekes volna-meg persze még pár apróság is kimaradt.....de ma felhívtam a Mozgásvizsgálót és jövőhéten megírják(mert hát ott is holnaptól tavaszi szünet lesz). Egyébként már meg sem lepődtem,mert eddig egyet sem tudtak rendesen megírni...

Amióta hazajöttünk a Budai Gyermekkórházból én "nyúzom" napi szinten Bencét,bár elvittem egy nagyon jó gyógytornászhoz,akiről utólag kiderült,hogy ő kimondottan felnőttekkel foglalkozik és igazából nem tudna Bencével érdemlegeset tenni(ezt becsülöm benne) és így maradtam én,de már jól összeszoktunk....

Ami viszont azóta nagyon látványosan javult nála, és amit Timinek köszönhetünk(KÖSZI :))...az,hogy a jobb lábát most már nem "húzza",hanem szépen emeli és rakja a futópadon is...kb 1 hete egyre többet ül törökülésbe és naponta többször körbejárja  a szobát a bútorok mellett kapaszkodva....sajnos a félelem,hogy elesik még erősen korlátozza ,de napról-napra bátrabb és a sikerélmények nagyon motíválják....már nagyon várjuk Varsót ami reményeink szerint nagyon nagy löket lesz neki....
Ezen a téren előrébb vagyunk már....most már  az OEP-nél vannak a papírjaink,ami nagy haladás 8.-a óta...





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése