2013. január 2., szerda

Ma hajnal 4-kor útnak indultunk megkezdeni a terápiánkat amit már nagyon vártam...
Kicsit el is késtünk(nagy köd volt),bár nem vesztettünk semmit,mert kiderült internet nincs(a ruter felmondta a szolgálatot)és anélkül meg sem vizsgálják Bencét.Sejtettem,hogy ma bolondok háza lesz de,hogy pont az internet miatt.....A kávéautomata is lenyelte a pénzem,de kávét persze nem adott azt mondták menjek a büfébe szólni...de a büfé csak holnap nyit ki.
Mellesleg fél 9- kor már felvettek minket,de reggelit nem kaptunk még jó,hogy hoztam jó kis hazai rétest ;)
A szobánkat legalább megkaptuk,három ágy van benne és csak a miénk.Bence nagy örömére van TV is több mesecsatornával és hát ami most nagyon leköti az a sok játék....a várakozás alatt ezekből válogatott..



Délre azért már helyre állt a rend megérkezett a masszírozos néni aki ma 2- től lesz velünk,majd ebédeltünk és jött a gyógytornász néni is 1-től 2-ig,aki nagyon jó volt kár,hogy Bence nagyon fáradt volt.Ami kimondottan tetszik,hogy nem utasítják el az amerikaiak kéréseit(több oldalas leírás van a terapeutáknak is) hanem egyből másolták és holnapra áttanulmányozzák és ez alapján fogják tornáztatni...végre valahára nem kell ezért harcolni.
A masszírozásra már totál kész volt( nem is csoda 1 órát aludt az úton)és pörgött ezerrel.
Pedig az is szuper volt... Megbeszélte a gyógytornász  a masszírozóssal,hogy ugye most már nem lazítani kell nálunk,hanem  stimulálni,hogy kezdjenek el dolgozni az izmok .
3-kor végeztünk,mikor is úgy gondoltam lefektetem.5 perc alatt be is aludt.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése