2013. február 5., kedd

Mai napunk kész katasztrófális volt így totál ki is vagyok borulva...de nem Bence miatt mert ő ma is nagyon ügyes volt...

Hanem a kedves Vekerdy TANÁRNŐN...ott kezdődött,hogy 9-kor a vizeten mondta,hogy látni szeretné Bencét fél 11-kor menjünk a rendelő elé.Hát mi pontosan ott is voltunk szóltunk is az aszisztensnek ,hogy hát akkor itt vagyunk...de csak utolsónak 1 előtt 10 perccel hívott be minket.Ezzel nem tudom mi volt a célja,de addigra Bence totál elfáradt mert hát miért is maradt volna pont akkor nyugton....

A lényeg az ,hogy totál nem jó szerinte az Amerikai csizma és új LBT-s kell csináltatni!!!!!
Mint írtam korábban levettük a nagyrészt és csak a kicsi maradt a nagy résznél a térdet nyújtotta,"tartotta"de most hogy lekerült a vádli és a térdizomzatot kell fejleszteni...A térdei lazasága miatt ha nagyon sokat sétál Bence képes hátranyújtani emiatt a nagyrészt visszakapja,ha sokat sétálunk,vagy állunk.
De csak akkor ,mert valamikor annak is meg kell erősödnie.
Szóval elvileg pénteken 2-kor vennék le a mintát de én mondtam neki,hogy erre még alszom egyet,ami láthatólag nem tetszett neki...valahogy úgy érzem ez azért kell mert kell a pénz nekik mert aki látta az amerikai DAFO-t az mind azt mondta hogy nagyon jó,sőt még ő is decemberbe még le is fotózta...

Most totál tanácstalan vagyok,mert ha nem csináltatom meg akkor nem enged ki Varsóba,ahol tudom,hogy nagyon sokat fejlődne Bence,de sajnos nincs 450 ezer forintom és pedig mihamarabb ki kéne mennünk(legkésőbb április-május),hogy a csípője megerősödjön ...teljesen elkeseredtem...

Aztán délután 3-kor a gyógytornásznak meg akartam mutatni az amerikai terapeuták lejegyzeteléseit,de akkor jött a fekete leves eltűnt a dossziénk amibe az amerikai anyagunk volt(persze az eredeti)...
mint kiderült aki elkérte orvos nem is a kórházba dolgozik csak múlthéten gyakorlaton volt itt és hát neki adtam oda majd azt mondta beteszi a mappánkba,de sehol sincs...a gyógytornász megnyugtatott majd ő utána néz...dehát a mai naap után betette az ajtót...

Bence ma újabb rekordott a tegnapi hátratekerésnél felállitott  0,97km-t ma 1,1km-re javította és  a 10 perc alatt csak 9 másodpercet nem ő tekert...
Most délután meg 6 másodpercig megállt egyedül bár még a csípője nem tökéletes de egyre jobban érzi az egyensúlyát...ezért is írtam,hogy a mielőbbi varsói terápia aranyat érne......


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése