2013. február 13., szerda

Telnek a napok roham tempóban...az elmúlt napok eseménytelenül teltek a megszokott torna,rohanás és még miegymás azért nem maradhatott ki....

Tegnap  2 órára mentünk a logopédus nénihez,akinél Bence nagyon jól érezte magát.Itt is kiderült hogy az -ö és -ü betűket is szépen mondja viszont gond van az -s,-zs,-sz és bár kimondja az -r hangot de nem tudja annyira szépen "pörgetni",de ezek a problémák szeptemberig korrigálható.
 Úgyhogy amikor itthon vagyunk kedden és csütörtökön megyünk hozzá és persze napi szinten nyelv gyakorlatok,majd február 25-től meg a Budai Gyerekkórházba 3 hétig ott is biztosítva lesz neki a logopédia ...

 Ma megjött a Szakértői Bizottságtól is a behívónk a iskolaérettségi vizsgálatra, ami február 27.-én lesz 13  órától.
Ez a vizsgálat dönt arról mehet e Bence integrált iskolába...és ha igen akkor ma az is eldőlt véglegesen,hogy fogadják a csajok iskolájába(igaz még a lift nem üzemel,de ígérgetett kaptam hogy szeptemberre az is fog).


  Ma Debrecennel is meggyűlt a bajom ,megérkezett a zárójelentés de az útiköltség és a varsói javaslat sehol...:( Remélem holnap megmagyarázzák ezt nekem....mert ma nem volt elérhető senki illetékes :(

Annyira szép idő volt ma,hogy délután elővettük a biciklit és tekertünk egy kicsit és ma először már én is tekertem mellette és nem gyalogoltam....és persze végre az új bukósisakját is felvehette :)








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése