2013. augusztus 13., kedd

Hosszas rágódás után úgy gondoltam,hogy nincs értelme tovább várni ,holnap megyünk haza ...azért nem akarunk maradni, hogy várjuk a csodát ami sajna nem jön,mert Bence rosszabbul van a torka is fáj és már megy feljebb a láza....úgyhogy holnap irány Gyula 800 km egy beteg gyerekkel...hát nem lesz unalmas utunk...




 Ez egyszerűen hihetetlen még mindig nem tudok magamhoz térni...másfél éve volt utoljára lázas egy éve nem szedi az asztma gyógyszerét,nem mondom volt egyszer kétszer taknyos orrfolyással...de ez fogalmam sincs mitől van.Egész hétvégén vidám volt és egyszer hétfő délutánra belázasodik...megmondom őszintén én napszúrásra gondoltam egész ma délelőtt 11-ig úgy is voltam vele ,hogy az nem tart sok ideig és újra láztalan lesz,de akkor hirtelen elkezdett fájni a torka is és délutánra már ment feljebb a láza is...és akkor mondtam azt,hogy oké ennek "így kellett lennie" ,bár az eszem tiltakozik,hogy miért ???? tudom,hogy menni kell..és a másik amikor már ő is mondja,hogy haza akar menni...aki ismeri Bencét az tudja,hogy ő nem az a típus ő nagyon szereti Varsót és a terápiát ő csak tényleg akkor mondja,ha beteg...


Ahhoz képes,hogy beteg étvágya van,iszik is rendesen hál istennek...

Nagyon-nagy köszönet Anianak és Magdának akik  ismét nagyon szuperek voltak és Bence örömmel dolgozott velük!!! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése