2013. augusztus 15., csütörtök

Tegnap este elég későn 11 órakor  érkeztünk haza   ismét 15 órát utaztunk kisebb nagyobb megszakításokkal...A gyönyörű táj kissé enyhített a szomorúságunkon,hogy nem tudtuk végigcsinálni a 2 hetet....Bence állapotához képest viszonylag jól viselte az utat, korán elaludt és itthon sem vette észre,hogy hazaérkeztünk...én nagyon elfáradtam...még ma sem tudtam kipihenni magamat:(
Volt egy sztorink is.....egész úton nem találkoztunk rendőrökkel,és este 10:30-kor hát nem megállítottak bennünket az otthonuktól 30 km-re....kérdezik tőlem,hogy honnan jövünk? Én meg rávágom Lengyelországból... a rendőrbácsi szerintem tuti nem hitte el(mivel a csomagtartóba nem látott bele) elmosolyodott  és továbbengedett...





























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése