2012. október 26., péntek

50 perc után behívtak az őrzőbe és akkor ébresztették fel amikor már ott voltam,folyamatosan beszéltem hozzá és ő jól lecseszett,hogy miért ébresztettem fel...kb 10 percet kellett még eltölteni ott és utána felvittek a 12.emeletre minket ahol a szobánk van...
Az éjszaka elég rosszul telt sajnos hajnal 2-ig az altató hatása alatt volt és kb 30 percenként fel akart ülni(ami persze tilos)és mellette folyamatosan járkáltak az ápolók ellenőrizni őket,gyógyszert adni vérnyomást mérni fordítgatni ...stb úgyhogy addig nem sokat aludtam aztán 3-kor kitalálta Bence,hogy ő már kialudta magát...Aztán mégis elaludt és akkor egy kicsit sikerült nekem is....
3/4 7-kor keltünk,azóta reggelizett teljesen jól érzi magát .
Ami altatás után mellékhatásként kijött az a viszketés...de azonnal gyógyszerrel megszüntették.

Megvolt az ebéd is.Bence pizzát evet(hát az étvágya egyáltalán nem csökkent)
Közvetlenül ebéd előtt a Bohóc doktor volt nálunk.Akik próbálták jobb kedvre deríteni a gyerekeket. Bencét nem nagyon érdekelte...
Annál inkább ebéd után érkező kutya aki teljesen lenyűgőzte sőt a végén közölte,hogy neki is kell egy ilyen kutya:)

Most Toys storyt néz,de roppant fáradt remélem alszik egy kicsit.

1 megjegyzés: