2012. október 29., hétfő

Tegnap délutáni terápia előtt sajnos nem vettünk be fájdalomcsillapítót.Meg is érezte de ahhoz képes nagyon ügyes volt.Már tegnap a terápián megbeszéltük a nyújtási feladatokat,hogy négykézlábra állni  és ülni kellett padon majd megpróbáltuk ,hogy hogyan tudunk felállni ami viszonylag jól sikerült...de még nagyon gyenge.
Nagyon elfáradt mert rá egy órára ismét bealudt.
Délután a kaki projekt is sikeres volt majd ismét kiültettem a babakocsiba és elmentünk megnézni a 2.emeleten lévő Thomasos vasúti pályát.A délutáni alvás miatt este sajnos nehezen aludt el és kemény fájdalmai voltak de azt mondta nem fáj csak,hogy ne keljen gyógyszert bevennie...
Aztán meguntam és kértem neki fájdalomcsillapítót amitől reggelig aludt.
Tegnap este sőt délután észrevettem,hogy jéghideg a lába (pontosan térdtől lefele)hát jó megijedtem,de hál istennek reggelre bemelegedett....
Reggel 6-kor ébredt fel sajnos a reggeli egy puding volt,mert nem akar pelenkába kakálni így inkább nem is eszik.
Mától megkaptuk az engedélyt,hogy bármit csinálhat amihez kedve és ereje van...ezért ma reggel úgy gondolta,hogy a hasára fordul és igaz lassan de íme:


Ma reggel megjött a Dafo csizma készitó bácsi.Hát Bence elég különös összeállítást választott...
Most megyünk 10-11 terápiára.
Nagyon jó volt a terápia keményen lefárasztották ültették,térdeltették,bicikliztették,sőt a végén még 1 percre fel is állították.
Ma kiválasztotta Bence az új botját ami kék színű lesz.

Délután 3-4-ig megint terápia...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése