2012. október 14., vasárnap

Arra gondoltam,hogy nem írok addig amíg el nem indulunk Budapestre de nem tudom szó nélkül hagyni azt a csodálatos érzést,hogy ezalatt a néhány nap alatt 350-en nézték meg a blogunkat....
Nagyon jó érzés volt az ismeretlen emberek kedves szavai és az ismerősök megosztásai,és hozzászólásai is.
Nagyon-nagyon köszönöm és remélem a műtét napján(október 25.-én)is ilyen erőt sugároztok felénk és imádkoztok értünk....
Rettenetesen rohan az idő már csak 6 éjszakát kell aludnunk....

Ma már pakolgattam a bőröndünkbe..rendezgettem a ruhákat és a hétvégén a lányoknak is beszereztem a téli kabátot,ami még hiányzott mert ki tudja milyen idő lesz rájuk..

Sokan tudjátok,de aki nem annak leírom ,hogy három gyermekes anyuka vagyok a két egészséges  lányom van:Boglárka 9 éves ,Anikó 11 éves és Bence fiam 6 éves aki 32 hétre koraszülöttként született,méhen belül kapott oxigénhiányt emiatt központi idegrendszeri sérülést szenvedett,mozgássérült lett.
Sok helyen jártunk szinte mindent kipróbáltunk..2.5 évig a Pető oviba jártunk majd most szeptembertől végre hazajöhettünk és integrált oviba kezdhettük a nagycsoportos utolsó évünket a suli előtt...






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése