2012. október 22., hétfő

Megérkeztünk szerencsésen St Louisba tegnap itteni idő szerint 18 órára(otthoni idő szerint hajnal 1óra)mire a szállásunkra a Haven Houseba értünk és lefektettem Bencét 20 óra lett(hajnal 3).Ekkor már 20 órája talpon voltunk....
Maga a repülő út jól telt enni,inni kaptunk,mesét nézhetett ezért nem volt rossz de nagyon hosszú volt,9 órát repültünk Münchenből-Charlottéba majd nagy rohanás után átszálltunk a Charlottéba-a St Louisi járatra ahol további 1,5 órát repültünk egy kis fapados járattal de az sem érdekelt minket mert a kilátás csodaszép volt ès tudtuk,hogy a cèl állomás következik.
A leszállás zökkenőmentes volt és miután vègeztünk a reptéren taxiba szàlltunk és "repültünk"tovább a taxival a szállásunk felé.
Nagyon gyorsan mentünk, látni nem sokat láttunk,mert autópályán mentünk és addigra már nagyon sötét lett,de a szállásunk csodálatos.Már kaptunk vacsorát is,ami elég érdekes ízű volt ehez még hozzá kell szokni.Amit viszont el felejtettem megkèrdezni az a Wifi jelszót na de majd reggel....addig is írom....
Aludtam 6 órát(Bence még nyomja)
Egyszerűen nem megy több(itt lassan hajnali 4 óra)6-kor kelteni kell Bencét is mert,a 7:15-ös busz visz be a korhàzba minket.Mivel,hogy így jártunk,hogy nem tudtunk folyamatosan repülni és szombat estére ideérni ezért felgyorsulnak az események,mert 3óra múlva indulunk a kórházat megnézni és találkozunk Dr Parkkal aki ezt a műtétet fogja végezni csütörtökön.
Hihetetlen,hogy pár napja még az utazáson járt a fejem ma meg már a csütörtöki műtéten. Ma az is kiderül,hogy pontosan hány kor lesz is a műtétünk.
Videóra veszik azt is mit tud most Bence.
Na fel is ébredt a nagy utazó (most itt 4:30van)és már megy is a Thomas...úgy érzem hosszú napunk lesz...