2012. október 26., péntek

Elkezdődött a nagy nap...egy reménysugár...
Szokásos idő szerint 4:30-kor keltem Bencét 5:45-kor ébresztettem,mert még 6 óráig ennie kellett pár falatott aztán csak inni lehet 10 óráig.
Most vitték be Zéti barátunkat és nekünk is van még szűk 3 óránk amit várakozással kell tölteni...egyenlőre nem vagyok ideges.
12:45-kor visznek be minket az előkészítőbe.



Ehelyett 12:15-kor már bementünk és 15 órakor vitték be a műtőbe...Az előkészítés nagyon jó volt nem erőltettek semmit a gyerekre kivéve a "bódító"folyadékot ,kb fél óra után magától mondta,hogy öltözzünk akkor át pizsamába és folyamatosan azt kérdezte mikor jönnek már érte....nagyon várta már a mai napot.
Erre tegnap döbbentem rá(mármint,hogy várja)amikor tegnap a 8.emeleti kertbe voltunk egy kis tóhoz értünk tele hallal és a fiam és Zéti aprót dobáltak bele és a fiam azt kívánta,hogy tanuljanak meg járni....

Már egy órája bent van most szóltak ki telefonon,hogy alszik Bence eddig minden oké..
A következő pár óra a várakozásé......

Megjött a 2. telefon(2.órája van bent),hogy minden oké még folyik a műtét.Az előbb voltam fent a 12 emeleten (ahová fogják az intenzív után vinni) meglátogattam a kis barátunkat aki már tv-t néz és jól van.
3,5 óra után Dr Park jött be hozzám,hogy a műtét sikeresen befejeződött minden rendbe volt és kb 1 óra múlva bemehetek hozzá....alig várom:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése